Aparte onderdelen

In de loop der jaren zijn er diverse niet originele onderdelen geproduceerd zoals zadels, stuurtjes en achterlichten.

Zadels:

 

Cross stuurtjes:

 

Klakje/Booskijker:

Achterlicht:

Remhevels:

Kilometer teller stickers

23 reacties op “Aparte onderdelen

  1. hallo, ik ben op zoek naar een red bull zadel voor wallaroo. kunnen jullie me voorthelpen zoja wat is de kostprijs ervan? alvast bedankt.

  2. Hallo ik heb een vraag kunnen jullie mij zeggen waar ik een uitlaat kan vinden voor mijn wallaroo van het jaar 1998 hij is 15 jaar het is een deluxe uitvoering.
    Ik mijn uitlaat zit een gaatje in.
    Grtj en bedankt
    Emmanuelle

  3. hallo,
    ik vind jullie site zeer interresant omdat er inderdaad echt heel weinig te vinden is over wallaroo’s op het internet,
    heb zelf ook heel m’n wallaroo omgebouwd en heb daarvoor redeluijk veel zoekwerk moeten verrichten :P
    misschien is het interresant om op jullie site iets meer uitleg te geven i.v.m. tuning,
    zoals bijvoorbeeld de vario, koppeling, trekveren, carbu etc…
    en over optische styling zoals gasveren, remschijven, …

    of om misschien een “forum gedeelte” te maken voor mensen met vragen, enzo :D

  4. wie weet er iets over de cdi van de wallaroo.
    de normalen cdi is uitgvoert met een stekker met ik geloof 5 contacten

    maar nu heeft een vriend een compleet orginele wallaroo met echt alles orgineel waar een voor mij vreemden cdi opzit een cdi met een stekker met 4 contacten en een stekker met 2 contacten wie weet hier meer van

    • Hey,

      de originele Nederlandse CDI is tevens een begrenzer en heeft 2 stekkers zoals je omschrijft.
      Als je de wallaroo op wil voeren zul je dus als eerste deze CDI moeten vervangen door een niet begrensde, zoals in alle andere landen uitgevoerd werd op de Wallaroo,deze is veel smaller.
      Je moet dan eerst alle stekkertjes apart uit het kunststof stekkerblokje van de begrensde CDI loshalen en volgens de volgende code monteren in de niet begrensde CDI:

      orientatie is 2 contacten boven en 3 contacten beneden.

      Blauwgeel linksboven
      Rechts boven zwart geel

      Links onder Groen
      Midden onder Zwart wit
      Rechts onder Rood zwart.

      eerst goed aansluiten, dan testen of de brommer start.
      Daarna met vloeibaar kaarsvet de stekkerblok volgieten, zo fixeer je en isoleer je de stekkers.

      Succes!

  5. Ik heb jullie stand bezocht in Rosmalen, hier was er vraag naar
    Wallarobrommers. Ik heb er nog eentje staan die weg mag voor
    75,00 Euro. Rijdt nog en is compleet.

    Stuur me je emailadres en ik stuur foto door.

    dirk 0498/904833

    • helaas geen filmpje beschikbaar, misschien op You tube?

      Loshalen kun je doen met een waterpomp tank op de getande krans en dan met ringsleutel 14 losdraaien ;)

  6. Ik heb een wallaroo A-klasse maar weet niet zoveel over brommers hij rijd maar 35 en ik wil hem opdrijven hoe doe ik dat het best , het liefst zou ik hem 60-65 late rijden

    • Hoi Lennart,

      om een A klasse 65 te laten rijden, zul je een cilinder van een B klasse moeten monteren.
      Daarnaast vario (voor) aanpassen naar een polini met 25 graden plaat. Sproeier naar 78/80. uitlaat uitboren of sito monteren.
      Begrenzing uid het spuitstuk halen en luchtfiler slang (inlaat) vervangen door 1 van een B klasse,

      Succe!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

*

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>